بر اساس داده‌های آماری حاصل از ارزیابی‌ها و مطالعات مستقل، هر ساله تعداد حملات متقلبانه و سرقت اطلاعات شخصی به منظور باج خواهی به طور مداوم در حال افزایش است. به منظرو ایمن سازی، بسیاری از شهروندان روسیه سعی می‌کنند یک VPNرایگان با داده‌های نامحدود پیدا کنند که متناسب با نیازهای خاص آنها باشد. اما برای انتخاب، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید، بنابراین بهتر است با فهرست آماده برنامه‌های تأیید شده آشنا شوید.

کدام برنامه‌های VPN برای شهروندان روسی مناسب است؟

در چند سال گذشته،VPNرایگان برای روسیه به بخشی جدایی ناپذیر از گشت و گذار در اینترنت تبدیل شده است. برای محرمانه نگه داشتن داده‌های خود، محافظت از خود در برابر حملات DDoSو دسترسی آزاد به سایت‌های ممنوعه، توصیه می‌شود به برنامه‌های موثر زیر توجه کنید:

  1. Cloudflare WARP 1.1.1.1، یک VPNرایگان برای روتری است که خدمات پولی ندارد. رابط کاربری در سطح بصری قابل درک است، اما هیچ راهی برای انتخاب مستقل نقطه مکانی وجود ندارد. انتخاب به صورت خودکار انجام می‌شود.
  2. Avira Phantom VPNجزء بهترین سرورهای آنلاین VPNرایگان است. به طور خاص برای استفاده در گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. حداکثر سقف استفاده 500 مگابایت است. اما در صورت تمایل، پس از ثبت نام در وب سایت رسمی، می‌توانید 1 گیگابایت اضافی دریافت کنید. نسخه پولی به شما امکان می‌دهد به طور همزمان از این سرویس در 5 دستگاه استفاده کنید.
  3. Betternet هم روی رایانه‌های شخصی و هم روی گوشی‌های هوشمند کار می‌کند. این برنامه با سیستم‌های عامل Windows, Android, iOS, Linuxو سایر سیستم‌های عامل سازگار است. اما هیچ گزینه‌ای برای انتخاب مستقل سرور مکانی وجود ندارد.
  4. iTOP، یکی از ویژگی‌های متمایز برنامه در نسخه رایگان، وجود مسدود کننده اضافی محتوای تبلیغاتی است. سقف مصرف روزانه تا 700 مگابایت است. تا 16 نقطه مکانی به طور مداوم کار می‌کند.

نرم افزارهای VPNرایگان بیشتر برای گشت و گذار معمولی در اینترنت مناسب هستند. معمولاً این نرم افزارها برای جلسات طولانی اتصال، محافظتی تضمین نمی‌کنند.