در عمل، مؤسسات آموزشی بسیاری از منابع اطلاعاتی را برای دانش‌آموزان مسدود می‌کنند که ممکن است برای انجام یک آزمایش علمی با کیفیت بالا، تهیه گزارش یا انجام کارهای دیگر مورد نیاز باشد. به همین دلیل، دانش آموزان مشتاق هستند تا یکVPNرایگان مادام العمر پیدا کنند که بتواند در مدت زمان کوتاهی به وب سایت‌های مورد نیاز آنها دسترسی پیدا کند.

بهترین برنامه‌های VPN برای استفاده کدامند؟

فهرستی از برنامه‌های مؤثر VPNبشرح زیر تهیه شده است که به حل مشکل یا رسیدن به هدف مورد نظر، باز کردن سایت‌های ممنوعه و ذخیره داده‌های شخصی در حالت ناشناس کمک می‌کند:

  1. NordVPN، بهترین VPNبرای مدرسه به صورت رایگان به همه کسانی که می‌خواهند آن را به مدت 3 روز آزمایش کنند ارائه می‌شود. اما این برنامه فقط به صورت مشروط رایگان تلقی می‌شود، زیرا پس از انقضای دوره آزمایشی، باید یک بسته پولی خریداری کنید. بیش از 4000 سرور مکانی در سراسر جهان در دسترس است. با رمزگذاری 256 بیتی، می‌توان از اطلاعات شخصی به طور مطلوب محافظت کرد.
  2. ExpressVPN، می‌توانید به مدت 7 روز از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید، اما پس از آن باید یک تعرفه پولی را انتخاب کنید. سرور شامل بیش از 1000 نقطه مکانی فعال است. همان الگوریتم‌های رمزگذاری داده‌های رمزنگاری شده مانند NordVPNاستفاده می‌شود.
  3. Turbo VPN، بهترینVPNرایگان برای مدرسه است، بنابراین برای استفاده از سرور نیازی به ارائه اطلاعات شخصی یا اطلاعات کارت بانکی نیست. اتصال به اینترنت پرسرعت را فراهم می‌کند و هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در صورت اتصال به شبکه عمومیWi-Fiدر حالت ایمن کار کنید.
  4. Hotspot Shield، یک VPNرایگان به همان اندازه مؤثر برای مدرسه است که محافظت مؤثر در برابر حملات سایبری را ایجاد می‌دهد و همچنین دسترسی به بسیاری از مناطق ممنوعه را فراهم می‌کند. نسخه رایگان دارای تعداد زیادی تبلیغات است که با دریافت اشتراک پولی می‌توانید محتوا را بدون تبلیغات مرور کنید.

روی نرم افزارهای VPNمذکور، بررسی‌های متعدد تخصصی انجام شده و همچنین مورد آزمایش‌های حرفه‌ای قرار گرفته و توانسته‌اند نتایج بسیار موثری را نشان دهند.