بهترین VPN رایگان برای ایالات متحده آمریکا ممکن است برای اهداف مختلف مورد نیاز باشد: دسترسی به محتوای ممنوعه با عبور از انسداد جغرافیایی یا محافظت از داده‌های شخصی. چندین سرویس مطمئن وجود دارد که می‌توانید از آنها برای دانلود امن تورنت‌ها، بازی‌ها و فایل‌های دیگر استفاده کنید.

Surfshark

فقط در نسخه آزمایشی می‌توانید از VPN رایگان استفاده کنید. با این حال، هزینه ماهانه آن ارزان است، زیرا این سرویس مدت زیادی نیست طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های متمایز آن عدم ثبت گزارش‌ها است، بنابراین اطلاعات مربوط به کاربران ذخیره نمی‌شود، به این معنی که خطر نشت اطلاعات کاهش می‌یابد.

ویژگی‌های کاربردی شامل موارد زیر است:

1- وجود سوئیچ‌های اضطراری در تمام برنامه‌های کاربردی موجود.

2- حفاظت قوی از نشت IP.

3- فیلتر تبلیغات DNS.

4. می‌توانید یک آدرس IP استاتیک اختیاری خریداری کنید.

با توجه به ظرفیت و کارایی بالا، این سرویس جوان به عنوان یکی از پروژه‌های امیدوار کننده ارزیابی می‌شود.

IPVanish

VPN رایگان ایالات متحده آمریکا با سرعت بالا. گزینه ایده آل برای ساکنان ایالات متحده آمریکا است که می‌خواهند اطلاعات شخصی خود را خصوصی نگه دارند. تقریباً با تمام پلتفرم‌های پرطرفدار سازگار است.

عملکرد:

1- از نشت DNS جلوگیری می‌کند.

2- خاموش شدن اضطراری برنامه‌ها در صورت لزوم.

3- رمزگذاری OpenVPN.

این برنامه نه تنها برای رایانه شخصی، بلکه برای ابزارها و دستگاه‌هایی که بر اساس پلتفرم‌های موبایل iOS، Android کار می‌کنند نیز قابل استفاده است. همچنین، مشتریان می‌توانند فایل‌ها را بدون هیچ محدودیتی آپلود کنند.

با توجه به چنین ویژگی‌هایی، این سرویس به افزایش امنیت کاربران و کاهش خطرات نظارت دولتی کمک می‌کند. هنگامی که تصمیم به دانلود یک پروکسی VPN رایگان دارید، لازم نیست نگران فروش اطلاعات شخصی خود به تبلیغ کنندگان یا اشخاص ثالث باشید.