انتخاب یک سرویس VPN استاندارد مناسب برای iPhone و iPad می‌تواند یک گام اجباری برای اطمینان از امنیت و حفظ حریم خصوصی داده‌های شما هنگام استفاده از دستگاه Apple باشد. با این حال، شایان ذکر است که یک VPN رایگان محدودیت ها و خطرات خود را دارد .

در اینجا چند مرحله برای کمک به انتخاب VPN رایگان وجود دارد :

  1. فروشگاه برنامه رسمی را جستجو کنید . ارزش آن را دارد که با جستجوی خدمات VPN در اپ استور رسمی دستگاه خود شروع کنید . این تضمین می کند که برنامه ای را دانلود کنید که بررسی های امنیتی اپل را پشت سر گذاشته است.
  2. خواندن نظرات و رتبه بندی ها . این به شما کمک می کند تا میزان رضایت سایر مشتریان اپلیکیشن و کیفیت خدمات را بسنجید .
  3. سیاست حفظ حریم خصوصی را بررسی کنید . حتماً سیاست حفظ حریم خصوصی سرویس VPN را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که سرویس داده های شخصی شما را با شخص ثالث جمع آوری یا به اشتراک نمی گذارد، حتی یک VPN رایگان برای تلفن همراه می تواند قابل اعتماد باشد .
  4. مطمئن شوید که اتصالات شما ایمن هستند . بررسی کنید که آیا VPN از رمزگذاری داده قوی استفاده می کند . پروتکل هایی مانند OpenVPN یا IKEv2/IPsec سطح خوبی از امنیت را ارائه می دهند.
  5. سرعت و پهنای باند . به خاطر داشته باشید که یک VPN رایگان ممکن است محدودیت سرعت و پهنای باند داشته باشد. مطمئن شوید که این سرویس سرعت کافی برای خلق و خوی شما ارائه می دهد.
  6. محدودیت های استفاده . بسیاری از VPN های تلفن همراه رایگان، میزان داده ، سرعت یا دسترسی به سرورها را محدود می کنند.
  7. رزولوشن و دسترسی ها . قبل از کلیک بر روی لینک دانلود برنامه VPN رایگان، مجوزهای لازم را مطالعه کنید. مطمئن شوید که با عملکرد سرویس VPN مطابقت دارد و خطری برای امنیت شما ایجاد نمی کند.
  8. نسخه آزمایشی یا ضمانت بازگشت پول . در صورت امکان ، یک VPN با آزمایش رایگان یا ضمانت بازگشت پول در صورت نیاز انتخاب کنید . این به شما امکان می دهد آدرس VPN رایگان را بدون خطر امتحان کنید . به خاطر داشته باشید که خدمات رایگان VPN ممکن است در مقایسه با جایگزین های پولی دارای ویژگی های محدودی باشد. اگر به سطح بالاتری از امنیت، سرورها و سرعت بیشتر نیاز دارید، ارزش انتخاب گزینه های VPN پولی را دارد.